2010. október 27., szerda

Bugaci aprópecsenye

Szerettem volna valamilyen szaftos ételt készíteni hétvégén. Rátaláltam erre a neten. Nagyon finom és kicsit különleges pörkölt!

Hozzávalók:

50 dkg sertéscomb
10 dkg füstölt szalonna
20 dkg gomba
20 dkg zöldborsó /konzerv/
20 dkg csirkemáj
2 fej vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
2 db paprika
2 db paradicsom
só, bors, bors, ételízesítő
1 evőkanál pirospaprika

Elkészítés:
A füstölt szalonnát kipirítjuk, rátesszük a hagymát és megdinszteljük.
Hozzáadjuk a paprikát, paradicsomot és pár percig pároljuk.
Beletesszük a húst, sózzuk, borsozzuk, ételízesítőt adunk hozzá, belenyomjuk a fokhagymát.
Addig pároljuk, míg a saját levét elfövi. Megszórjuk a paprikával és kevés vizet aláöntve majdnem készre főzzük.Hozzáadjuk a gombát és készre pároljuk. Én olyan zöldborsót használtam, ami már puha volt így csak a legvégén adtam hzzá a csirkemájjal együtt!
Rizs körettel vagy hasábkrumplival, vagy krokettal tálaljuk.

6 megjegyzés:

Bianka írta...

Juj nagyon finom lehet, szeretném :)

Névtelen írta...

Hát ez konkrétan a "Budapest" ragu!!! Ugyanis abban van zöldborsó...

Unknown írta...

Ez konkrétan a Bugaci!!😉

Unknown írta...

Ugy úgy...

Névtelen írta...

Bp.raguba nem kell szallona,ettől Bugaci

Névtelen írta...

Igen, nagyon hasonlít a Budapest-raguhoz, mert jelleget adó anyagok egyeznek: gomba, zöldborsó, szàrnyasmàj