2011. augusztus 31., szerda

Cukkinis tészta

Mielőtt vége lene a nyárnak, szeretnék még egy-két - az évszakhoz kapcsolódó - ételt feltenni. 
Egy újabb cukkinis recepttel bővítem a blogot, mert nagyon szeretem ezt a zöldséget. Ez egy különleges és könnyen, gyorsan elkészíthető étel. Aki még tud cukkinit beszerezni, próbálja ki és írja meg, hogy sikerült!

Hozzávalók:
1 közepes cukkini
1 csomag spagetti
fél pohár tejföl
pici liszt
szezámmag
fütölt virsli
ételízesítő, só
pici olaj (lehet olívaolaj ha van)


  1. A spagettit megfőzzük. (Ha van, tupperes tálalómesterben!)
  2. A cukkinit megmossuk és kiszedjük a belsejét. (Nem kell meghámozni!)
  3. Ezután felkockázzuk és ételízesítős vízben megfőzzük. (ha kell még sózhatjuk, de vigyázzunk, mert az ételízesítő elég sós!) (Tettem bele egy házias tyúkhúsleves kockát, ami zselés állagú és nagyon finom lett tőle!)
  4. Turmixgépbe öntjük és összeturmixoljuk, majd visszaöntjük egy lábasba.
  5. A végén a tejfölben elkevert liszttel még forraljuk pár percig..
  6. Az olajon a felkarikázott és szezámmaggal megszórt füstölt virslit megpirítjuk.
  7. A tésztát összekeverjük a szósszal és a virslivel.
  8. Esetleg tehetünk rá trappista vagy füstölt sajtot.


1 megjegyzés:

Unknown írta...

Megosztom ezt a bizonyságot azokkal a partnerekkel, akik azért küzdenek kapcsolataikkal, mert létezik egy tartós megoldás. A férjem 3 évre elhagyott engem és a 2 gyerekünket egy másik nőért. Megpróbáltam erős lenni csak a gyerekeimért, de nem tudtam úrrá lenni a fájdalmamon, ami a szívemet gyötörte. Megsérültem és összezavarodtam. Segítségre volt szükségem, ezért kutattam egy kicsit az interneten, és rábukkantam egy webhelyre, ahol láttam, hogy Dr. Ellen, egy varázsló segíthet visszaszerezni szerelmeseit. Felvettem vele a kapcsolatot, és egy különleges imát és varázslatokat mondott értem. Meglepetésemre a férjem 2 nap után hazatért. Így hát összejöttünk, és annyi szeretet, öröm és béke volt a családban. Felveheti a kapcsolatot Dr. Ellennel is, aki egy hatékony megoldási asszisztens
1) Nyerd vissza a volt barátodat
2) Hozd össze a férjet és a feleséget
3) hagyja abba a rémálmok ismétlését
4) Gyógynövényes gyógymód HIV és rák ellen
5) Erőteljes varázsgyűrű
6) szerencsebűbáj
7) A rögeszmék megtörése
8) Szülési és terhességi problémák. Vegye fel vele a kapcsolatot az EMAIL címen: ellenspellcaster@gmail.com
Whatsapp +2349074881619