2012. december 16., vasárnap

Sajtos kifli

Aki látta a blogomon a recepteket, az tudja, hogy imádom a sós kelt tésztákat. Ez is egy nagy kedvencem. Gyakran csinálom meg, ha pl. vendégeket várok. Legutóbb pl. forralt borral fogyasztottuk.


Hozzávalók:
1 kg liszt
2 dl olaj
1 cs élesztő
1 dl tej (élsztőhöz) + 4 dl langyos tej
1,5 ek cukor
1,5 ek só
kb 20 dkg Rama
15 dkg trappista (aki szereti, lehet füstölt sajt is)
Tetejére: 1 tojás

Az élesztőt 1 dl langyos tejben pici cukorral és sóval felfuttatni. A többi hozzávalóval együtt bedagasztjuk és megkelesztjük (én utóbbiakat kenyérsütőgépben szoktam).
Ha megkelt a tésztát 6 cipóra osztjuk. Ezeket egyenként elnyújtjuk, majd minden egyes darabot további 8 felé, a képen látható módon.
A háromszögekre kb 1x2 cm-es rama kockákat rakunk, kifli formában feltekerjük, megkenjük tojással és megszórjuk reszelt sajttal.  180 fokos sütőben kb 30 perc alatt készre sütjük. Ebből az adagból két tepsi kifli lesz.

2 megjegyzés:

Jutka írta...

Nagyon Boldog Új Évet Kívánok!

Unknown írta...

Megosztom ezt a bizonyságot azokkal a partnerekkel, akik azért küzdenek kapcsolataikkal, mert létezik egy tartós megoldás. A férjem 3 évre elhagyott engem és a 2 gyerekünket egy másik nőért. Megpróbáltam erős lenni csak a gyerekeimért, de nem tudtam úrrá lenni a fájdalmamon, ami a szívemet gyötörte. Megsérültem és összezavarodtam. Segítségre volt szükségem, ezért kutattam egy kicsit az interneten, és rábukkantam egy webhelyre, ahol láttam, hogy Dr. Ellen, egy varázsló segíthet visszaszerezni szerelmeseit. Felvettem vele a kapcsolatot, és egy különleges imát és varázslatokat mondott értem. Meglepetésemre a férjem 2 nap után hazatért. Így hát összejöttünk, és annyi szeretet, öröm és béke volt a családban. Felveheti a kapcsolatot Dr. Ellennel is, aki egy hatékony megoldási asszisztens
1) Nyerd vissza a volt barátodat
2) Hozd össze a férjet és a feleséget
3) hagyja abba a rémálmok ismétlését
4) Gyógynövényes gyógymód HIV és rák ellen
5) Erőteljes varázsgyűrű
6) szerencsebűbáj
7) A rögeszmék megtörése
8) Szülési és terhességi problémák Vegye fel vele a kapcsolatot e-mailben: ellenspellcaster@gmail.com Whatsapp +2349074881619