2010. május 28., péntek

Citromvarázs

Múlt hétvégén kerestem valamilyen citromos, sütés nélküli receptet a neten és ezt hoztam össze több féléből. Sajnos lefényképezni nem volt időm, mert elég gyorsan elfogyott, addig ezt a képet hagyom kint, amíg újra elkészítem. Mint sok más receptemhez, ehhez is tupperes edényt használtam. Ezt a fesztivál nevű formát nagyon rég kaptam még anyutól, már nem lehet ilyet rendelni, az utódját viszont igen, a desszertes gyűrűt. Nagyon jól mutatnak benne a sütemények!

Hozzávalók (a képen látható fesztivál formához):
2 dl tejföl
4 dl habtejszín
1 kiscsomag túró (25 dkg)
1 csomag babapiskóta
2 citrom
porcukor ízlés szerint (kb 8-10 dkg)
1 oetker zselatin fix

A felvert tejszínhabot összekeverem a túróval, tejföllel, porcukorral, a citromok reszelt héjával és leveivel valamint a zselé fix-szel és a formába rétegezem a babapiskótával. Én hosszút vettem és eltörtem, de lehet kis kör alakút is használni és akkor nem kell bajlódni az összetörésével! Mindenképpen hűtőbe kell tenni pár órára!


Nincsenek megjegyzések: