2010. március 9., kedd

Barátnőim receptjei - 1. Baconos táska

Elindítottam a Barátnőim receptjei sorozatot a blogon, melyre olyan ételek kerülnek fel, melyeket barátnőimtől kaptam vagy náluk kóstoltam és én is kipróbáltam.
Úgyhogy kedves Barátosnéim, bombázzatok email-ben receptekkel! o)))

A sorozatnyitó étel Bárány Ildikótól származik,
mivel tudja, hogy imádom a baconos dolgokat. Ez egy fantasztikusan jó és egyszerű finomság!

Hozzávalók:
1 cs. leveles tészta (nem fagyasztott)
15 dkg bacon (szeletelt)
majonéz
szezám mag
reszelt sajt
1 tojás sárgája

A tésztát kicsomagoltam és kicsit kinyújtottam még, majd hosszú csíkokat vágtam belőle és felkockáztam. Minden második sorban lévő kockát megkentem majonézzel és bacon darabkát raktam rá. A másik sorban lévő kockákba 2-3 hosszanti bevágást tettem és ezt rányomkodtam a baconos kockákra. A tetejüket megkentem tojás sárgával. és aki szereti megszórhatja szezám maggal.
Kb 15 perc alatt megsül. Frissen tejjel vagy teával eszméletlenül finom!
Lehet belerakni tölteléknek pizzakrémet reszelt sajttal, vagy csak sajtot, de lehet édesen is elkészíteni baracklekvárral vagy pudinggal! Szerintem érdemes kipróbálni!

Nincsenek megjegyzések: